21.8.14

Cat girl

Hi there!

I decorated this frame for Helena, the daughter of one of my Galician friends. Helena is a little girl who loves pink, so she asked her mum (my friend, Gabriela) to paint her bedroom in pink. Helena loves cats and they have one named Arwen. I thought that this would be a perfect decoration for her bedroom. I also made up a little story about some "cat girls" and I explained it to her while she seemed to listen very interested. How sweet! Then, a few days later, Gabriela sent me a picture of the frame in the wall of Helena's bedroom. Thanks Gabriela, that means a lot to me. Big hug! The supply list is at the end. Hope you like it and get inspired. Have fun!

Hola!

Vaig decorar aquest marc per l'Helena, la filla d'una de les meves amigues de Galicia. L'Helena és una petita nena a qui li agrada el rosa, fins i tot li va demanar a la seva mare (la meva amiga, Gabriela) si li podia pintar la seva habitació de color rosa. També li encanten els gats i en té una, Arwen. Vaig pensar que seria una decoració perfecta per la seva habitació. També em vaig inventar una petita història sobre unes "nenes gat" i li vaig explicar mentres ella m'escoltava molt interessada. Què dolça! Llavors, uns quants dies després, la Gabriela em va enviar una foto del marc a la paret de l'habitació de l'Helena. Gràcies Gabriela, significa molt per mi. Una forta abraçada! La llista dels materials està al final i el botó de traducció a la dreta del blog. Espero que t'agradi i que t'inspiris. Diverteix-te!



Supplies: 
- Colored with: Spectrum noir
- Flowers dies: Tattered Flower Garland from Tim Holtz
- Leaves dies: Anja's leaves 3 from Marianne Design Creatables
- Ikea's frame: Ribba
- Digital Stamp: Summer Kitty from Make it crafty

No comments:

Post a Comment