11.2.16

Mermaid for Margarita

Hi there,

When my dear friend Margarita had her first grandson I decided to color a little "mermaid boy" for her and she loved it. So when she had her first granddaughter she asked me if I could color another one, but a mermaid "girl" this time. The one she choosed was not of good quality so I colored this similar happy little mermaid instead; a digital stamp that I bought from Make it crafty. It took me an hour to do it so the video is in fast-motion. The supply list is at the end. Hope you like it and get inspired. Have fun!

Hola, 

Quan la meva estimada amiga Margarita va tenir al seu primer net vaig decidir colorejar-li un petit nen sireno (sirena? sireno?) i li va encantar. Així que quan va tenir la seva primera néta em va demanar si li podia colorejar un altre, però que fos una nena. La que va escollir no tenia molt bona  qüalitat així que vaig colorejar aquesta simpatica sireneta, un segell digital comprat a Make it crafty. Em va portar una hora fer-ho així que l'he posat a càmera ràpida. La llista dels materials està al final i el botó de traducció a la dreta del blog. Espero que t'agradi i que t'inspiri. Diverteix-te!





Supplies:
- Colored with: Spectrum noir
- Stamp: Digital Stamp Mermaid Avalon

No comments:

Post a Comment