13.9.14

Three boxes

Hi there,

As I told you in this entry, I made a few boxes from Sam of Pootles Papercrafts. I also made this 3x3-inch boxes for three friends using the same papers (and their favorite colors), inspired by Sam's video tutorial. I bought three Danish souvenir magnets for my friends and I putted them into the boxes. I think they are very nice for little presents. Hope you like them and get inspired. Have fun!

Hola, 

Com et vaig explicar en aquesta entrada, vaig fer algunes caixes de la Sam de Pootles Papercraft. Fent servir els mateixos papers (i els seus colors preferits), tambĂ© vaig fer aquestes caixes per tres amigues, inspirada en el video tutorial de la Sam. Vaig comprar tres imans per les meves amigues i els vaig posar a dins de les caixes. Crec que son molt maques per petits regals. Espero que t'agradin i que t'inspirin. Diverteix-te!




No comments:

Post a Comment